Logo Hogeschool van Amsterdam – link naar startpaginaLogo Hogeschool van Amsterdam – link naar startpagina

Haal meer uit je opleiding

Ben je ambitieus en op zoek naar extra uitdaging tijdens of naast je studie? Misschien is The European School of Physiotherapy (ESP) of honoursonderwijs wel iets voor jou.

European School of Physiotherapy

The European School of Physiotherapy (ESP) is een internationaal, Engelstalig honoursprogramma dat ook opleidt tot fysiotherapeut. Zoek je meer uitdaging in een verzwaard en internationale Fysiotherapie-opleiding? Dan is ESP iets voor jou.

ESP biedt studenten van over de hele wereld de mogelijkheid om een intensief 3-jarig bachelorprogramma te volgen. Ons programma is speciaal ontworpen voor excellente studenten die hun studie in een korter tijdsbestek willen afronden.

Lees meer over ESP en de toelatingseisen

Honours modules

Wil je meer uitdaging naast je opleiding? Volg dan 1 of meerdere Honours Modules. Deze modules bieden volop mogelijkheden om je talenten te ontdekken en je kennis over brede maatschappelijke gezondheidsvraagstukken verder te ontwikkelen. Tijdens de modules verdiep je je samen met studenten van andere opleidingen in verschillende thema’s. Honoursonderwijs volg je naast je reguliere opleiding. Je betaalt geen extra collegegeld.

In jaar 1 volg je eerst de Honours Talent Module waarin je je oriënteert en onderzoekt of het honoursonderwijs bij je past.

Studiejaar Soort programmaAanbod

Jaar 1

Honours Talent Module

De Honours Talent Module bestaat uit 4 thema's:

• Persoonlijk Leiderschap
  • Maatschappelijk Ondernemen
  • Gezondheid & Wetenschap
  • Geneeskunde

Honours Modules
  • Geneeskunde
  • Gezondheid & Wetenschap
  • Maatschappelijk Ondernemen