Logo Hogeschool van Amsterdam – link naar startpaginaLogo Hogeschool van Amsterdam – link naar startpagina

De cursus in het kort

Ben jij een coach met aantoonbare kennis en ervaring op het gebied van coaching in het onderwijs? En begeleid je een PDG-cursist? Dan kun je deelnemen aan de verkorte training voor ervaren en geschoolde coaches.

Ben je geïnteresseerd? Vul het interesseformulier in en wij sturen je het digitale inschrijfformulier toe
Ga naar het interesseformulier
(opent in nieuw venster)
Cursist in overleg met docent

Programma

In deze verkorte training ligt het accent op coachingsvaardigheden die specifiek gericht zijn op het leerproces en de zelfsturing van de PDG-cursist. We werken o.a. met casuïstiek en er is ruimte voor eigen inbreng. Ook kijken we hoe je een krachtige leeromgeving kunt scheppen en welke begeleidingsinstrumenten aansluiten bij de leervragen en leerdoelen van de PDG-cursist.

Meer informatie

Wil je graag een uitgebreide training volgen? Kijk dan bij de Training voor PDG-coaches.

Doelgroep

Je bent een PDG-coach met aantoonbare kennis en ervaring op het gebied van coachen in het onderwijs.

Cursusdagen

De training staat gepland op 27 november 2024 van 09.30 - 12.30 uur.

De kosten bedragen € 360,- per persoon.

Toelating

Je bent een ervaren coach en (aantoonbaar) geschoold als coach in het onderwijs. Je begeleidt een of meerdere PDG-cursisten.

Tijdsinvestering

De training heeft een omvang van 5 uur (incl. voorbereiding) en bestaat uit 1 dagdeel.

Groepsgrootte

De trainingsgroep bestaat uit 4 tot 10 deelnemers. De training gaat alleen door bij voldoende aanmeldingen. Deze beslissing wordt uiterlijk een maand voor de startdatum genomen.

Heb je een vraag?

Neem voor inhoudelijke vragen contact op met de trainer Lidewiet Driessen.
l.w.driessen@hva.nl(opent in nieuw venster)
Neem voor organisatorische vragen contact op met het Onderwijsbureau
onderwijsbureau-foo@hva.nl(opent in nieuw venster)
020-599 55 63(opent in nieuw venster)