Hogeschool van Amsterdam

Participatie HvA

Deadline jaarverslag opleidingscommissies komt dichterbij

5 sep 2019 12:56 | Studentenzaken

Is het jaarverslag van jouw opleidingscommissie al klaar? Of zal het nog spannend zijn of de deadline van 1 oktober gehaald gaat worden?

Over elk studiejaar moeten de opleidingscommissies op de Hogeschool van Amsterdam een jaarverslag opstellen. In dit jaarverslag staat onder andere welke thema's voorbij zijn gekomen en welke adviezen zijn gegeven. Ook moet beschreven worden wat de aanwezigheid van de leden is geweest en hoe de opleidingcommissie als geheel heeft gefunctioneerd.

De deadline voor het jaarverslag is 1 oktober. Op deze datum moet elke opleidingscommissie een jaarverslag hebben vastgesteld en ter bespreking gedeeld met de decaan, de opleidingsmanager en de deelraad. Over minder dan vier weken moet je als opleidingscommissie dus het jaarverslag 2018-2019 helemaal klaar hebben!

Eindsprint naar je jaarverslag (voor OC-leden)

Om de opleidingscommissies die nog bezig zijn met het jaarverslag te helpen is er op woensdag 18 september een inloopspreekuur. Hier kan je alle vragen stellen en krijg je hulp bij het schrijven én afmaken van het jaarverslag voor jouw opleidingscommissie.

Tijdens het inloopspreekuur zijn experts van de stafafdeling Onderwijs & Onderzoek en van Participatie HvA aanwezig om je te helpen. Ze zullen je onder andere helpen bij de belangrijkste onderwerpen betreffende het jaarverslag:

• Hoe bouw je een jaarverslag op?
  • Wat is belangrijk bij de reflectie op het onderwijs en de kwaliteit van je opleiding?
  • Wat is belangrijk bij de reflectie op het proces rondom de kwaliteitsafspraken (studievoorschotmiddelen)?

Dus loop je ergens op vast, heb je vragen of heb je op een andere manier hulp nodig bij het jaarverslag? Neem dan de relevante informatie en wat je eventueel al hebt opgesteld mee (digitaal is prima) en maak die eindsprint naar je jaarverslag!

Klik op de link hieronder voor meer informatie.

Eindsprint naar je jaarverslag (voor OC-leden)