Kenniscentrum Maatschappij en Recht

Conferentie Jongerenwerk in de online leefwereld van jongeren

Slotconferentie

5 apr 2023 00:00 | Kenniscentrum Maatschappij en Recht

In de afgelopen tweeënhalf jaar heeft het lectoraat Youth Spot samen met 14 jongerenwerkorganisaties onderzoek gedaan naar de vraag: Hoe kunnen jongerenwerkers jongeren ondersteunen in hun ontwikkelingsbehoeften in de online leefwereld en daarmee bijdragen aan de persoonlijke ontwikkeling en maatschappelijke participatie van jongeren?

Op 11 mei 2023 sluiten we dit onderzoek af met een conferentie. In deze slotconferentie presenteren we de belangrijkste bevindingen van het onderzoek en bieden we ruimte voor interactieve uitwisseling over de belangrijkste trends en aandachtspunten voor de nabije toekomst.
De conferentie is geschikt voor jongerenwerkers, teamleiders jongerenwerk, beleidsmakers, docenten, studenten en alle anderen die geïnteresseerd zijn in het thema online leefwereld van jongeren.

• Datum: donderdag 11 mei 2023
  • Tijd: van 13.30 tot 16.30 uur met aansluitend borrel
  • Locatie: Hogeschool van Amsterdam, Kohnstammzaal (09A10), Wibautstraat 2-4, 1091 GM Amsterdam

Voor meer informatie:

Dejan Todorovic: d.todorovic@hva.nl

De conferentie kan tot de pauze worden gevolgd via een livestream. Deze link kan ook later worden gebruikt om terug te kijken.