Let op: NS staakt tijdens introductiedagen

24 aug 2022 12:16 | Afdeling Communicatie

Personeel van de NS gaat de komende week staken. Dit heeft gevolgen voor de bereikbaarheid van de Hogeschool van Amsterdam. Vanaf 29 augustus beginnen de opleidingen met introductie activiteiten. Voor een groot aantal studenten en medewerkers zal het niet mogelijk zijn op 29 augustus per trein naar Amsterdam te komen.

De HvA betreurt het dat de staking samenvalt met de start van onze introductieweek. Wij gaan soepel om met laatkomers. Kijk of er alternatieve reismogelijkheden zijn en vertrek in dat geval op tijd. Een aantal opleidingen past het programma aan. Houd je mail in de gaten voor updates van jouw opleiding. Check ook de website of sociale kanalen van jouw opleiding. Wij hopen jullie ondanks deze ongemakken toch op campus te kunnen ontvangen.

NS personeel staakt op de volgende dagen in de volgende regio’s:

• 24 augustus in Noord-Nederland
  • 26 augustus in het Westen van Nederland
  • 29 augustus Noord West Nederland (regio Amsterdam)
  • 30 augustus Midden Nederland
  • 31 augustus Oost en Zuid Nederland

Houd er rekening mee dat stakingen ook omliggende regio’s kunnen raken en tot vertraging of uitval van treinen kan leiden.