Centre of Expertise Applied Artificial Intelligence

EDIH Digital Hub Noordwest

Digitaal oplaadpunt voor het mkb

27 jun 2023 12:00 | Applied Artificial Intelligence

We zijn live met de website van de European Digital Innovation Hub Noordwest, de EDIH Digital Hub Noordwest! Op www.edih-dhnw.nl kunnen ondernemers terecht voor inzicht, training, kennis, advies en ondersteuning bij het vinden van financiering voor digitale innovaties.

Wij inspireren en stimuleren mkb-bedrijven die met digitale innovaties verder willen komen. Door samen te ontdekken waar je kansen liggen. Door nieuwe mogelijkheden te laten zien op gebied van bijvoorbeeld AI, 3D printing en robotisering. Door kennis en vaardigheden te delen in trainingen. Door het testen van technologietoepassingen te faciliteren. Door hulp bij het vinden van financiering. En door toegang te bieden tot netwerken in binnen en buitenland.

Ben je benieuwd hoe de Digital Hub Noordwest je verder kan helpen? Onze digital business developers maken graag kennis met jouw bedrijf en geven advies op maat. Neem contact op als je meer wilt weten.

Op de hoogte blijven van startdata van trainingen, evenementen en nieuws? Volg Digital Hub Noordwest op LinkedIn.

Digital Hub Noordwest is voor innovatief mkb in Noord-Holland, Flevoland en Utrecht en is tot stand gekomen met financiële steun van de Europese Unie, ministerie van EZK en de provincies Noord-Holland, Flevoland en Utrecht.

Binnen de Digital Hub Noordwest werken we met de volgende instellingen en organisaties samen om ondernemers digitaal sterker te maken: Aeres Hogeschool Dronten, Universiteit Utrecht, Hogeschool Utrecht, Vrije Universiteit Amsterdam, Hogeschool van Amsterdam, FME, SURF, EIT Health, 3D Makers Zone, Metaalunie, Techport, Techvalley, Enterprise Europe Network, Ontwikkelbedrijf Noord-Holland Noord, ROM InWest, ROM Horizon en ROM Utrecht Region.