Sander Nieuwland wordt decaan faculteit Onderwijs en Opvoeding

14 nov 2023 16:21 | Afdeling Communicatie

Sander Nieuwland is per 15 november benoemd als decaan van de faculteit Onderwijs en Opvoeding. Hij vervult deze functie sinds april 2023 op waarnemende basis.

Nieuwland heeft de afgelopen maanden op enthousiaste en inspirerende wijze leiding gegeven aan de faculteit. Kenmerkend is zijn intrinsieke drive om bij te dragen aan de grootste opdrachten van zijn faculteit: het flexibeler maken van de opleidingen en hiermee de tekorten in het onderwijs en het pedagogisch werkveld helpen terug te dringen.

Nieuwland werkte de afgelopen 19 jaar in uiteenlopende functies binnen de hogeschool. Zo was hij docent, teammanager en opleidingsmanager. Sinds 2015 was hij directeur bedrijfsvoering bij de faculteit Maatschappij en Recht.

Het College van Bestuur heeft er veel vertrouwen in dat Sander Nieuwland de faculteit succesvol gaat leiden en een waardevolle aanvulling is in het team van decanen. Zij wenst Sander daarbij veel succes en plezier.