Ontdek de kracht van impact in het eerste HvA Impact Magazine

20 apr 2023 17:30 | Afdeling Communicatie

De Hogeschool van Amsterdam presenteert de allereerste editie van Impact Magazine, het tijdschrift dat de ontwikkelingen op de ambities en koers van onze hogeschool in beeld brengt.

In de eerste editie van Impact Magazine staat deeltijdstudent en medewerker Naznin Musa in de schijnwerpers als 'icoon van impact'. Zij laat zien dat één persoon een enorm verschil kan maken door zich in te zetten voor mantelzorgende studenten. Dit is slechts één voorbeeld van de vele verhalen die te lezen zijn in Impact Magazine.

Dit online tijdschrift brengt de ontwikkelingen, ambities en koers van de HvA in beeld aan de hand van persoonlijke verhalen van studenten, docenten, medewerkers, alumni en partners. Allemaal mensen die het verschil maken en impact maken op mensen, communities en de samenleving.

Maatschappelijke impact

Het magazine sluit aan op de strategische koers van de HvA en toont op welke manier de hogeschool bijdraagt aan het realiseren van de ambities zoals vastgelegd in het Instellingsplan, Hogeschool in 3D. Het brengt de wisselwerking in beeld tussen de samenleving, met name de metropoolregio Amsterdam, en de HvA. Impact Magazine is daarom niet alleen inspirerend, maar ook relevant voor iedereen die betrokken is bij de HvA of geïnteresseerd is in de maatschappelijke impact van hoger onderwijs.

Ontdek de kracht van impact en lees Impact Magazine.

Ja op impact

Wil je ook geïnspireerd worden door deze verhalen van mensen die het verschil maken? Abonneer je dan op Impact Magazine door een e-mail te sturen naar impact@hva.nl met ‘ja op impact’.