Kenniscentrum Maatschappij en Recht

Pilot leerwerkplaats 24-uurszorg van start

15 feb 2022 00:00 | Kenniscentrum Maatschappij en Recht

Het werken met kinderen en jongeren in de 24-uurszorg is complex werk. Om studenten hier beter op voor te bereiden, hebben collega’s van de HvA en Levvel de handen ineen geslagen en een leerwerkplaats ontwikkeld.

In een intensieve samenwerking van ruim een jaar is vernieuwend onderwijs ontwikkeld waarbij praktijk en onderwijs samenkomen. Op maandag 7 februari is een pilot gestart met een klein aantal studenten. Komende periode starten de voorbereidingen voor instroom van studenten die per september stage gaan lopen.

Meer informatie over leren werken in de 24-uurszorg? Neem contact op met Leonieke Boendermaker (lector Jeugdzorg), of Marieke Gans en Iddegien Kok (docenten Social Work profiel Jeugd).

Klik hier voor de projectpagina