The Work Lab

The Work Lab voor studenten

Ben je op zoek naar een uitdagende stage en of afstudeeropdracht, heb je een onderzoeksaanvraag die aansluit bij onze onderzoeksgebieden, wil je een advies over je onderzoek, of heb je een idee om kennis uit te wisselen? Dan kun je bij The Work Lab terecht.

Afstuderen of stagelopen bij The Work Lab

Heb je aantoonbare affiniteit met onderzoek, ben je inhoudelijk geïnteresseerd in één van de thema’s van The Work Lab, kan je zelfstandig werken en beschik je over bovengemiddelde onderzoeksvaardigheden en -kennis? Dan is afstuderen of stagelopen bij The Work Lab iets voor jou!

Wij bieden vanuit onze ruime onderzoeks- en onderwijservaring ondersteuning; zowel methodisch als inhoudelijk. Elke expert heeft zijn eigen kennis en expertise, we kunnen je daarom op diverse onderwerpen helpen en begeleiden.

Een open sollicitatie kun je sturen naar Ria van der Holst - theworklab-fbe@hva.nl. Stuur bij alle sollicitaties een motivatiebrief en cv mee.

Afstudeeratelier The Work Lab

Ieder tweede semester biedt The Work Lab het afstudeeratelier aan voor (excellente) studenten. In het afstudeeratelier krijgen studenten de unieke kans om met hun afstudeeronderzoek hun kwaliteiten te laten zien aan onze opdrachtgevers. Omdat deze opdrachtgevers hoge verwachtingen hebben, moeten studenten van tevoren aantonen dat ze zeer gemotiveerd zijn en zich representatief op kunnen stellen. Als tegenprestatie krijg je onder andere extra begeleiding en meer feedback, niet alleen op het onderzoek, maar ook op je presentatievaardigheden en professionaliteit.

Neem bij interesse contact op met Wander Meulemans, docent-onderzoeker van The Work Lab.

Tot slot bieden wij vanuit onze ruime onderzoeks- en onderwijservaring ondersteuning aan, zowel methodisch als inhoudelijk. Elke expert heeft zijn eigen kennis en expertise, we kunnen je daarom op diverse onderwerpen helpen en begeleiden.

Digitaal spreekuur onderzoek

Je kan voor inhoudelijke vragen over je onderzoeksopzet (probleemstelling, onderzoeksvragen, methode, theorie) en met vragen over onderzoek doen op afstand terecht bij ons onderzoekspreekuur. Het spreekuur is altijd adviserend. Beslissingen over je onderzoeksopzet neem je met je docentbegeleider van de opleiding.

Meld je aan voor een consult tijdens het spreekuur.
Een van onze onderzoekers neemt contact met je op over je vraag.

Gepubliceerd door  CAREM 5 oktober 2023