The Work Lab

The Work Lab voor professionals

Heb je een vraag rond één van de thema’s die we onderzoeken, wil je een advies over onderzoek van een student of onderzoek dat je uit wil voeren, of heb je een idee om kennis uit te wisselen? Dan kun je bij The Work Lab terecht.

Inhoudelijke expertise

Wij bieden vanuit onze ruime onderzoeks- en onderwijservaring ondersteuning; zowel methodisch als inhoudelijk. Naast expertise rond onderzoeksmethodiek kun je bij ons terecht voor inhoudelijke expertise rond professionele ontwikkeling en duurzame inzetbaarheid, werken in teams, wendbaarheid in organisaties, ontwikkelingen op de arbeidsmarkt en HRM.

Kijk onder team in het menu voor de verschillende expertises van onze onderzoekers. Kom je er niet uit? Neem dan contact op met Ria van der Holst (a.j.van.der.holst@hva.nl), zij brengt je in contact met één van onze experts.

Scholing

The Work Lab organiseert in samenwerking met de andere vakgroepen binnen CAREM regelmatig scholing voor professionals binnen en buiten de Hogeschool van Amsterdam. Dat doen we op het gebied van onderzoeksmethodiek en rond inhoudelijke thema’s als teamontwikkeing, organisatieverandering en arbeidsmarktontwikkelingen. Voor meer informatie over de mogelijkheden rond scholing kunt u contact opnemen met Ria van der Holst (a.j.van.der.holst@hva.nl).

Werken bij The Work Lab

Wanneer er een vacature is wordt deze uitgezet via de HR afdeling van de Hogeschool van Amsterdam. Voor meer informatie zie werken bij de HvA. Medewerkers van de HvA worden via de nieuwsbrief en DSPM op de hoogte gesteld van interne vacatures.

Gepubliceerd door  CAREM 4 november 2020