The Work Lab

Wil jij werken bij The Worklab?

Wij zijn per direct op zoek naar een assistent-onderzoeker (0,4 fte)

22 sep 2023 00:00 | Centre for Economic Transformation

Als assistent onderzoeker werk je mee aan verschillende onderzoeksprojecten, voor zowel interne als externe opdrachtgevers. Je werk bestaat onder andere uit het volgende: Het afnemen van interviews, het uitzetten van online enquêtes, analyseren van data en meeschrijven aan nieuwe onderzoeksvoorstellen.

Per direct tot en met eind Juni 2024

Wat neem je mee?

Je hebt een afgeronde Bachelor of (bijna) afgeronde master in Bedrijfskunde, HRM, Sociologie of een aanverwante opleiding. Je hebt aantoonbare affiniteit met en ervaring in onderzoek en hebt bij voorkeur affiniteit met en kennis van gedrag in organisaties, samenwerking in teams, organisatieverandering en de arbeidsmarkt. Naast dat je leergierig bent, ben jij ook analytisch, nauwkeurig en stressbestendig. Verder kan je zelfstandig werken en voel je je thuis in een divers team. Ook belangrijk: Je hebt een goede tot uitstekende beheersing (mondeling en schriftelijk) van de Nederlandse taal. Kennis van kwalitatieve en kwantitatieve analysesoftware is een pré.

The Work Lab

is een bloeiende onderzoeksgroep die onderzoek doet naar de transformatie van werk, bekeken vanuit het perspectief van het individu, team, organisatie en arbeidsmarkt. The Work Lab bestaat uit een hecht en divers team van circa 15 docent-onderzoekers, promovendi en lectoren waar veel aandacht is voor elkaar en sociale interactie.

The Work Lab maakt deel uit van het onderzoekscentrum van de faculteit Business en Economie van de Hogeschool van Amsterdam en is nauw betrokken bij het Centre for Economic Transformation. Voor meer informatie zie www.hva.nl/theworklab en www.hva.nl/cet

Word jij onze nieuwe assistent-onderzoeker?

Overtuig ons in je sollicitatiebrief! Van sollicitanten ontvangen we naast de brief graag een curriculum vitae (C.V.) Mail naar theworklab-fbe@hva.nl

Wil je meer informatie? Neem dan contact op met Wouter Smit 06-21 15 76 31