Logo Hogeschool van Amsterdam – link naar startpaginaLogo Hogeschool van Amsterdam – link naar startpagina

Flyers, handige links en praktische informatie

Download op deze pagina de flyers of bekijk informatie via de handige links.

Informatiepakket studiekeuze 2023-2024

* Wijzigingen voorbehouden. Check de toelatingseisen altijd via hva.nl/opleidingen. De nadere vooropleidingseisen die vermeld staan op de website van de opleiding zijn leidend.

Opleidingsflyers

De opleidingsflyers kunnen door leerlingen en mbo-studenten zelf opgevraagd(opent in nieuw venster) worden. De flyer 'Een opleiding kiezen' wordt dan automatisch meegestuurd.

Handige links

Hier vind je een aantal handige links op een rij, waar je snel meer informatie kunt vinden over een bepaald onderwerp.

Studiekeuze

Opleidingen

Praktische informatie

De informatie op de pagina's Keuze gemaakt en Studeren aan de HvA kun je gebruiken in gesprekken met je leerling of mbo-student of als je een vraag krijgt uit de klas. Je vindt hier informatie over bijvoorbeeld: toelatingseisen, de studiekeuzecheck, collegegeld, studeren met een functiebeperking, studeren en topsport, deficiëntie- en opfriscursussen, hulp en begeleiding en wonen in Amsterdam.