Logo Hogeschool van Amsterdam – link naar startpaginaLogo Hogeschool van Amsterdam – link naar startpagina

Keuze gemaakt?

Is de opleiding Ad Logistiek deeltijd iets voor jou? Voor studiejaar 2026-2027 kun je je inschrijven vanaf 1 oktober tot en met 1 juli. Bekijk hieronder het stappenplan.

Controleer of je toelaatbaar bent

Drie studenten met laptop

Controleer voor je je inschrijft nog één keer of je voldoet aan de toelatingseisen voor deze opleiding.

Check de toelatingseisen

Ga naar Studielink voor je inschrijfverzoek

Twee studenten met laptop

Schrijf je uiterlijk op 1 juli in via Studielink. Woon je in Nederland, dan heb je hiervoor een DigiD nodig. Woon je in het buitenland? Dan lees je in Studielink wat je moet doen. Na je inschrijving in Studielink ontvang je een aantal e-mails die je helpen bij het inschrijfproces. Houd je inbox in de gaten en controleer ook je spambox. We raden je aan om je voor 1 mei in te schrijven. Zo heb je genoeg tijd voor de studiekeuzecheck en een goede voorbereiding.

Naar Studielink
(opent in nieuw venster)

Studiekeuzecheck en werkplekscan

Na je verzoek tot inschrijving in Studielink ontvang je vanaf half januari (niet eerder) via e-mail een uitnodiging voor de studiekeuzecheck. Zo ontdek je of je een goed beeld hebt van de opleiding en wat je verder kunt doen om je voor te bereiden op de start van je opleiding. Na je inschrijving volgt ook een werkplekscan. Dit is een 1-op-1-gesprek met de opleidingsmanager om het studieprogramma te bepalen en jouw werkplek te checken op geschiktheid voor het studieprogramma.

Betaal het collegegeld

Student met laptop

Je kunt pas met je opleiding beginnen als je je collegegeld hebt betaald. Dit moet uiterlijk de laatste dag voordat je start met Ad Logistiek deeltijd op de bankrekening van de HvA staan.

Meer over het collegegeld