Higher Education, Research and Innovation
Scaffolding Students’ Professional Development
-In dit project ontwerpen, testen en verbeteren Lab stakeholders gezamenlijk de benodigde handelswijzen en -middelen.

Personal Professionalism van bachelorstudenten
-Welke rol spelen kennis uit theorie en praktijk in de ontwikkeling van de (professionele) identiteit en het probleemoplossend vermogen van bachelorstudenten?

Docenten als curator
-Hoe selecteren en organiseren docenten studiematerialen voor hun studenten? Hoe zorgen ze ervoor dat losse materialen samen een geheel vormen?

‘To create tomorrow together’: Gezamenlijk (her)ontwerpen van curricula
-Dit ontwerponderzoek verschaft inzicht in het gezamenlijke ontwerpproces én in de kenmerken van geïntegreerde curricula.

De visie op onderzoek in het curriculum
-Moet de vraag waartoe we opleiden, centraal staan tijdens het ontwikkelen van een curriculum?

Onderzoeksvaardigheid in curriculumleerdoelen
-Op welke manier komt onderzoek naar voren in de curricula van het hoger beroepsonderwijs?

Student- en docentpercepties op onderzoek in het beroep
-Dit onderzoeksproject betreft een longitudinaal onderzoek, waarin wordt gemeten wat de student- en docentpercepties zijn op onderzoek in het beroep.
