Higher Education, Research and Innovation
- Scaffolding Students’ Professional Development-- In dit project ontwerpen, testen en verbeteren Lab stakeholders gezamenlijk de benodigde handelswijzen en -middelen.  
- Personal Professionalism van bachelorstudenten-- Welke rol spelen kennis uit theorie en praktijk in de ontwikkeling van de (professionele) identiteit en het probleemoplossend vermogen van bachelorstudenten?  
- Docenten als curator-- Hoe selecteren en organiseren docenten studiematerialen voor hun studenten? Hoe zorgen ze ervoor dat losse materialen samen een geheel vormen?  
- ‘To create tomorrow together’: Gezamenlijk (her)ontwerpen van curricula-- Dit ontwerponderzoek verschaft inzicht in het gezamenlijke ontwerpproces én in de kenmerken van geïntegreerde curricula.  
- Student- en docentpercepties op onderzoek in het beroep-- Dit onderzoeksproject betreft een longitudinaal onderzoek, waarin wordt gemeten wat de student- en docentpercepties zijn op onderzoek in het beroep.  
- De visie op onderzoek in het curriculum-- Moet de vraag waartoe we opleiden, centraal staan tijdens het ontwikkelen van een curriculum?  
- Onderzoeksvaardigheid in curriculumleerdoelen-- Op welke manier komt onderzoek naar voren in de curricula van het hoger beroepsonderwijs? 