Kenniscentrum Maatschappij en Recht

Zicht krijgen op ijsbergen

Klachtbehandeling in het informatietijdperk

Artikel

Reflectie op klachtbehandeling in moderne organisaties tegen de achtergrond van het onderzoeksgebied: legal management & technology. Klachtbehandeling kan met digitalisering gebruiksvriendelijker en laagdrempeliger worden. Door de inzet van digitalisering vanuit burgerperspectief bij klachtbehandeling kan de overheidsdienstverlening verbeteren. Dit zal ook kunnen leiden tot herstel van vertrouwen in de overheid.

Referentie Timmer, I. (2022). Zicht krijgen op ijsbergen: Klachtbehandeling in het informatietijdperk. Tijdschrift voor Klachtrecht, 2022(2), 28-31. https://doi.org/10.5553/TvK/1871-41022022018002011
Gepubliceerd door  Kenniscentrum Maatschappij en Recht 1 mei 2022

Publicatiedatum

mei 2022

Auteur(s)


Publicaties:

Research database