Logo Hogeschool van Amsterdam – link naar startpaginaLogo Hogeschool van Amsterdam – link naar startpagina

Betalen en annuleren Studiekeuzetraject UvA-HvA en Keuze-3-daagse

Op deze pagina vind je de betalingsinformatie en annuleringsvoorwaarden die van toepassing zijn op het Studiekeuzetraject UvA-HvA en de Keuze-3-daagse.

Betalen

Kijk hier hoe je de betaling voor het Studiekeuzetraject UvA-HvA of de Keuze-3-daagse kunt afronden:

Studiekeuzetraject UvA-HvA

Heb je het intakegesprek(opent in nieuw venster) gevoerd en wil je graag meedoen aan het Studiekeuzetraject UvA-HvA? Vul dan je gegevens in en betaal via de knop hieronder:

Betalen Studiekeuzetraject UvA-HvA
(opent in nieuw venster)

Je kunt op drie manieren betalen:

• via iDEAL
  • via creditcard (alleen met Mastercard of Visa)
  • via bankoverschrijving: NL 52 DEUT 0428925111, t.n.v. Stichting Hogeschool van Amsterdam, onder vermelding van “Kostenplaats 230107, SKT” en jouw voor- en achternaam. Let op: bij een bankoverschrijving moeten de deelnamekosten betaald zijn voordat je je aanmeldt voor een Studiekeuzetraject UvA-HvA. Op het bewijs van je overschrijving kun je privégegevens, zoals saldo-informatie, onleesbaar maken.

Mocht je niet in 1 keer kunnen betalen, neem dan contact op met studiekeuze@hva.nl om de mogelijkheid te bespreken voor een betaling in 2 termijnen.

Keuze-3-daagse

Ga je meedoen aan de Keuze-3-daagse? Dan kun je op drie manieren betalen:

• via iDEAL
  • via creditcard (alleen met Mastercard of Visa)
  • via bankoverschrijving: NL 52 DEUT 0428925111, t.n.v. Stichting Hogeschool van Amsterdam, onder vermelding van “Kostenplaats 230107, K3D” en jouw voor- en achternaam. Let op: bij een bankoverschrijving moeten de deelnamekosten betaald zijn voordat je je aanmeldt voor een Keuze-3-daagse. Op het bewijs van je overschrijving kun je privégegevens, zoals saldo-informatie, onleesbaar maken.

Annuleren?

Op jouw aanmelding voor het Studiekeuzetraject UvA-HvA of de Keuze-3daagse zijn de Algemene Verkoopvoorwaarden HvA particulieren van kracht.

• Binnen 2 weken na aanmelden kun je je aanmelding kosteloos annuleren. Let op: ligt de startdatum van de cursus binnen 14 dagen na aanmelding dan kun je niet kosteloos annuleren en betaal je 75 of 100% van de cursuskosten, afhankelijk van de dag van je annulering. Zie de restitutieregeling in onderstaand schema:
Moment van annulerenVerschuldigd bedrag
Tot 6 weken voor start cursus€ 50,-
6 tot 3 weken voor start cursus50% cursuskosten
3 tot 1 week voor start cursus75% cursuskosten
1 week voor start cursus100% cursuskosten
Na start cursus100% cursuskosten

Alleen annuleringen gestuurd aan studiekeuze@hva.nl worden in behandeling genomen.

Heb je vragen?

Neem contact op met Studievoorlichting

06 2853 3546(opent in nieuw venster)
Werkdagen 10.00 - 16.30 uur