JOMO: niet elk feestje is een feestje

In een wereld waar FOMO (Fear of Missing Out) een bekend begrip is, hebben wij de kracht van JOMO (Joy of Missing Out) omarmd en er een campagne omheen gebouwd. Onze slogan zegt het allemaal: "Niet elk feestje is een feestje." Het is tijd om selectiever te zijn en bewust te genieten van de momenten die er echt toe doen.

Podcast met Nele Colle: Een Duik in de Wereld van JOMO

Om JOMO te stimuleren, hebben we een podcast opgenomen met ervaringsdeskundige Nele Colle, zij heeft een boek geschreven over JOMO. Ze heeft haar inzichten en haar lessen gedeeld over het missen van een feestje. En het stellen van prioriteiten voor jezelf. Hierin geeft ze relevante voorbeelden en tips.

Zit je tijdens het avondje op de bank op Instagram te scrollen, helpt onze Instagram pagina. Hier delen we tips, inspiratie en uitnodigende inhoud om je te helpen genieten van een avondje thuis.

Waarom JOMO?

JOMO draait niet om het vermijden van sociale gelegenheden, maar om bewuste keuzes maken. Het gaat erom te erkennen dat niet elk feestje even waardevol is. Het is cruciaal, vooral in deze tijd, om ook tijd te nemen voor jezelf. Door selectiever te zijn in je sociale agenda, creëer je ruimte voor jezelf; zelfreflectie en persoonlijke groei. Dus, waar wacht je nog op? Sluit je aan bij de JOMO en ontdek de voordelen van het bewust kiezen van het juiste feestje. Volg onze podcast, blader door onze Instagram-pagina.

Besluiter hier de JOMO-podcast met Nele Colle

Gepubliceerd door  Afdeling Communicatie 12 april 2024