Logo Hogeschool van Amsterdam – link naar startpaginaLogo Hogeschool van Amsterdam – link naar startpagina

Haal meer uit je opleiding

Je houdt van uitdagingen en kunt en wilt graag meer uit je studie halen. Met honoursonderwijs bieden we jou de mogelijkheid om je tot een toonaangevende professional in je vakgebied te ontwikkelen.

Door honoursonderwijs aan de HvA te volgen, ontwikkel je extra talenten en haal je het beste uit jezelf. Honoursonderwijs bestaat uit vernieuwende en uitdagende opdrachten, waarin je begeleid wordt door zeer gedreven docenten. Je volgt 1 of meer modules naast je gewone studieprogramma. Hiervoor betaal je geen extra collegegeld.

Studeer je al aan de HvA? Dan vind je alle informatie over aanmelding op de mijnhva-pagina van je opleiding.

Maak kennis met studievereniging MarCo!
(opent in nieuw venster)