Logo Hogeschool van Amsterdam – link naar startpaginaLogo Hogeschool van Amsterdam – link naar startpagina

Leraar Engels vaktoets

Hier vind je alle informatie die je nodig hebt om je voor te bereiden op de vaktoets van het 21+-toelatingsonderzoek voor de opleiding Leraar Engels.

Inhoud

Het examen bestaat uit spreekvaardigheid Engels. De toets bestaat uit open vragen en antwoorden.

Toetsvorm- en duur

De toets wordt mondeling afgenomen en duurt 20 minuten. De examinator zal hiervoor contact met je opnemen. Dat je de uitnodiging maximaal 5 werkdagen voor het toetsmoment ontvangt, is hier niet van toepassing.

Wat heb je nodig?

Om de mondelinge toets online te kunnen maken dien je te beschikken over een laptop, PC of smartphone met een camera en microfoon.

Voorbereiden

Je kunt je zelfstandig voorbereiden met:

Beoordeling

Je bent geslaagd als je minimaal een 5,5 hebt behaald.

Wel of niet toegestane hulpmiddelen

Hulpmiddelen zijn niet toegestaan.

Kan ik vrijstelling krijgen?

Voor dit examenonderdeel kun je vrijstelling aanvragen als je beschikt over:

Contact

Vragen over het 21+- toelatingsonderzoek, de voorbereidende cursussen/trainingen of de 21+- toetsen?

06 2853 3546(opent in nieuw venster)
(10.00 - 16.30 uur, niet voor bellen of sms)
020 595 1405(opent in nieuw venster)
Werkdagen 09.30 - 13.30 uur