Communicatie Stagebureau

Studenten van de opleiding Communicatie (CO) worden opgeleid tot een allround communicatieprofessional. Ze zijn daardoor breed inzetbaar op de arbeidsmarkt.

Een communicatieprofessional van onze opleiding denkt vanuit organisatie en merk, analyseert van daaruit de omgeving en vertaalt dat in een strategisch communicatieadvies. Daarin worden boodschap, middelen en media op een innovatieve en creatieve wijze ingevuld. Hij of zij is in staat om dat proces van begin tot eind aan te sturen. Dit alles om de doelstellingen van organisatie en merk te realiseren. Wij leiden ondernemende en eigentijdse professionals in spe op. Kortom: de communicatieprofessional van morgen.

Functies waar wij onze studenten graag aan de slag zien gaan:

  • Contentmanager
  • Online content specialist
  • Socialmediastrateeg
  • Online marketeer
  • Accountmanager
  • Communicatiemedewerker
  • Brandmanager
  • Reclamestrateeg
  • Woordvoerder

Tijdens de opleiding Communicatie gaan studenten twee keer op stage. Een beroepsoriënterende stage van tien weken in het tweede studiejaar en een beroepsvoorbereidende stage van twintig weken in studiejaar drie of vier. Daarnaast studeren ze in het vierde jaar gedurende een periode van twintig weken af bij een opdrachtgever.

Gepubliceerd door  Faculteit Digitale Media en Creatieve Industrie 5 februari 2019