Interactieve reisbelevenis in de taxi

Gemiddeld zijn we 1,5 uur per dag aan het reizen. Veel mensen beschouwen die reistijd als verloren tijd. We verplaatsen ons van A naar B en doen intussen niet meer dan wachten tot we onze eindbestemming hebben bereikt. En dat in een economie waarin elke minuut telt. Met Cabture willen we waarde toevoegen aan de reistijd, allereerst in taxi’s.

Betrouwbare chauffeurs

Wij geloven dat de taxiwereld veiliger en transparanter kan. De klant wil een betrouwbare taxichauffeur en service zoals het hoort. De kortste route en een eerlijke prijs. Cabture selecteert uiterst betrouwbare taxichauffeurs: klantvriendelijk, servicegericht en van onbesproken gedrag. De klant geeft de taxichauffeur een beoordeling. Een taxichauffeur met goede beoordelingen is gewild en krijgt een goede bezetting in zijn taxi.

Prettige ervaring door content

Maar de service gaat verder. Aan de achterkant van de passagiersstoel zit de Cabtab, een tablet waarop de klant de informatie vindt die hij wenst, zoals de kortste route en een indicatie van de prijs, informatie over de chauffeur, vertrektijden op Schiphol en exclusieve deals van restaurants, musea en winkels. Cabture geeft passagiers meer inzicht in hun reis en voorziet hen van relevante informatie gerelateerd hun persoonlijke behoefte, de locatie en het tijdstip. Zo wordt een taxirit een prettige ervaring.

Inmiddels is de Cabtab beschikbaar in meer dan 200 taxi’s in Amsterdam en Rotterdam. Daarnaast hebben we plannen voor andere vervoersmiddelen, zoals vliegtuigen. We zijn onderdeel van Startup Bootcamp en benoemd tot de snelst groeiende start-up in de reisindustrie.

Ons punt is: Met uitstekende service en relevante content maken wij van reistijd waardevolle tijd.

Gepubliceerd door  Afdeling Communicatie 26 september 2016
Louaie