Leraar in het vo of in het mbo worden: hoe doe je dat?

Online informatieavond voor professionals 22 september 18.00 – 21.00 uur

Wil je een nieuwe stap zetten in je loopbaan en je omscholen? Bekijk op de online informatieavond voor professionals of het beroep van tweedegraads leraar in het voorgezet onderwijs of mbo iets is voor jou. In Amsterdam en omgeving zijn op dit moment voor een aantal vakken leraren nodig.

Live online presentatie

Linda Chaudron, docent, en studenten ontmoeten je graag in hun virtuele klas. Zij vertellen over het beroep en welke mogelijkheden er zijn om je tweedegraads bevoegdheid te behalen. Wat voor persoonskenmerken en kwaliteiten moet je hebben? Wat doe je nog meer behalve kennis overdragen? Want leraar zijn is meer dan dat. Je hebt een belangrijke rol in talentontwikkeling en vorming van jonge mensen. Bij de HvA leer je hoe je zelfbewust en met open houding jongeren laat groeien, met al hun verschillen in talent en achtergrond.

Stel vragen via de live chat

Je kunt vragen stellen via de livechat. Hoe ervaren studenten deze nieuwe stap in hun loopbaan? Hoe combineren zij hun opleiding met hun werk en privéleven? Welke tips hebben ze voor je?

Ronde 1: 19.00 – 19.45 uur
Ronde 2: 20.00 – 20.45 uur

Proef de sfeer

Wil je een indruk krijgen hoe het is om bij ons te studeren? Proef de sfeer door onderstaand filmpje te bekijken.

Gepubliceerd door  Faculteit Onderwijs en Opvoeding 10 september 2020