Leraar in het basisonderwijs worden: hoe doe je dat?

Online informatieavond voor professionals 22 september 18.00 – 21.00 uur

Wil je een nieuwe stap zetten in je loopbaan en je omscholen? Bekijk op de online informatieavond voor professionals of leraar in het basisonderwijs iets is voor jou. In Amsterdam en omgeving zijn bevlogen juffen en meesters hard nodig.

Online live presentatie

Jeantine Geleijnse en Maria Fellinga, docenten van de Pabo HvA, en studenten ontmoeten je graag in hun virtuele klas over het beroep. Ze vertellen over wat het beroep precies inhoudt en welke routes er zijn om je bevoegdheid te behalen. Wat voor persoonskenmerken en kwaliteiten moet je hebben? Wat doe je nog meer dan kinderen leren rekenen, schrijven en lezen? Als leraar basisonderwijs zorg jij immers voor de basis van hun verdere ontwikkeling. Bij de Pabo HvA leer je hoe je zelfbewust en met open houding alle kinderen kunt laten groeien, met al hun verschillen in talent en achtergrond.

Stel vragen via de live chat

Via de live chat kun je al je vragen stellen. Hoe ervaren studenten deze nieuwe stap in hun loopbaan? Hoe combineren zij hun opleiding met hun werk en privéleven? Welke tips hebben ze voor je?

Ronde 1: 19.00 – 19.45 uur
Ronde 2: 20.00 – 20.45 uur

Proef de sfeer

Wil je een indruk krijgen hoe het is om bij ons te studeren? Proef de sfeer door onderstaand filmpje te bekijken.

Gepubliceerd door  Faculteit Onderwijs en Opvoeding 10 september 2020