AI Check-up
De Hogeschool van Amsterdam slaat de handen ineen met de Klantenservice Federatie voor een AI Check-up. In deze interactieve kennissessie gaan experts uit het werkveld en studenten van de HvA aan de slag met uitdagende vragen, gebaseerd op o.a. de Nationale AI-cursus, KSF-podcasts, onderzoeken en colleges.

Onderwerpen die aan bod komen
- AI in customer service: waar staan we nu en wat komt eraan?
- Privacy, empathie en security in een AI-gedreven wereld
- Toekomstige toepassingen zoals agentic AI in klantcontact en marketing
Programma
12.30 - 13.00 | Inloop met lunch
13.00 -13.25 | Arnon Post ‘AI en customer service’
13.25 - 13.50 | Peter van der Putten & Frank Lodewijks 'De toekomst van AI en Agentic gedreven service: een sneak preview'
13.50 - 14.15 | Poster sessie 'The bigger perspective of AI’ door HvA studenten o.b.v. Frederik Situmeang
14:30 - 16:30 | AI Check-up in teamverband
Nederlands & Engels
Goed om te weten. De bijdragen van Arnon, Peter en Frank zijn in het Nederlands. De poster sessie wordt (gedeeltelijk) verzorgd door Engelstalige studenten van de HvA. Omdat we de studenten ook de mogelijkheid willen bieden om aan te sluiten bij de Check-up worden de vragen in zowel het Nederlands als Engels aangeboden.
Kosten
Deelname aan het event is voor leden van KSF en studenten en genodigden van de HvA kosteloos.
Locatie