Logo Hogeschool van Amsterdam – link naar startpaginaLogo Hogeschool van Amsterdam – link naar startpagina
Evenement

AI Check-up

De Hogeschool van Amsterdam slaat de handen ineen met de Klantenservice Federatie voor een AI Check-up. In deze interactieve kennissessie gaan experts uit het werkveld en studenten van de HvA aan de slag met uitdagende vragen, gebaseerd op o.a. de Nationale AI-cursus, KSF-podcasts, onderzoeken en colleges.

Meld je aan
(opent in nieuw venster)

Onderwerpen die aan bod komen

  •  AI in customer service: waar staan we nu en wat komt eraan?
  •  Privacy, empathie en security in een AI-gedreven wereld
  •  Toekomstige toepassingen zoals agentic AI in klantcontact en marketing

Programma

12.30 - 13.00 | Inloop met lunch

13.00 -13.25 | Arnon Post ‘AI en customer service’

13.25 - 13.50 | Peter van der Putten & Frank Lodewijks 'De toekomst van AI en Agentic gedreven service: een sneak preview'

13.50  - 14.15 | Poster sessie 'The bigger perspective of AI’ door HvA studenten o.b.v. Frederik Situmeang

14:30 - 16:30 | AI Check-up in teamverband

Nederlands & Engels

Goed om te weten. De bijdragen van Arnon, Peter en Frank zijn in het Nederlands. De poster sessie wordt (gedeeltelijk) verzorgd door Engelstalige studenten van de HvA. Omdat we de studenten ook de mogelijkheid willen bieden om aan te sluiten bij de Check-up worden de vragen in zowel het Nederlands als Engels aangeboden.

Kosten
Deelname aan het event is voor leden van KSF en studenten en genodigden van de HvA kosteloos.

Locatie

Hogeschool van Amsterdam - Corry Tendeloohuis | Fraijlemaborg 133 | 1102 CV Amsterdam(opent in nieuw venster)