Centre of Expertise Applied Artificial Intelligence

Studentenraad 2023-2024

Leer de raad beter kennen

Frank

Frank van der Velde

Bachelor HBO-ICT (Software Engineering)

Mijn naam is Frank, ik ben 25 jaar en ik studeer Software Engineering. Na een korte tijd gewerkt te hebben, ben ik weer gaan studeren omdat ik graag meer wilde leren over Artificiële Intelligentie (AI). Ondertussen heb ik de minor Applied AI afgerond, waardoor ik zeker weet dat AI mijn passie is. Er zijn zoveel praktische toepassingen die het leven voor iedereen makkelijker kunnen maken.

Vooral in het afgelopen jaar zijn de praktische applicaties van AI toegenomen. Ik hoop tijdens de rest van mijn studie en een eventuele master in AI verder te kunnen groeien in dit veld. Om vooral meer te leren over de mogelijke toepassingen en ethische aspecten.

Binnen de studentenraad wil ik graag een bijdrage leveren, zodat het onderwerp AI voor iedereen beter begrijpbaar is. Daarnaast wil ik graag kennis delen hoe je je voordeel kunt doen met deze technologie.

Naomie

Naomie Lepelblad

Master Applied Artificial Intelligence

Mijn naam is Naomie en momenteel ben ik student van de master Applied Artificial Intelligence. Hiervoor heb ik mijn bachelor HBO-ICT aan de Hogeschool Windesheim behaald, waarbij ik ben afgestudeerd in de richting Software Engineering. Als afstudeerproject werkte ik aan een software product dat met de hulp van AI code kon genereren. Sinds mijn studie heb ik een grote interesse in AI en technologie.

Het is mijn doel in de studentenraad om projecten op te zetten die studenten informeren en enthousiast maken over de wereld van AI!

Amir

Amir Helmy Hammad

Bachelor HBO-ICT (Business, IT & Management)