Digital Commerce
Team en contact
Leer ons team van het lectoraat Digital Commerce kennen. Lees meer over hun expertise en ontdek hoe je in contact kunt komen.
Maak kennis
- Jesse Weltevreden- Lector Digital Commerce- Dr. Jesse Weltevreden is sinds april 2010 lector Digital Commerce aan de Hogeschool van Amsterdam. Hij geeft leiding aan het Centre for Market Insights dat een van de AI-labs is van het Centre of Expertise Applied AI. Vanuit die rol is hij mede-eigenaar van RankMyAI: een onafhankelijk platform dat meer dan 25.000 AI-tools rankt.  
- Tessel Elverding- Business Developer AI & Retail- Neem contact op
- t.s.g.elverding@hva.nl(opent in nieuw venster)
  
- Sjoukje Goldman- Hogeschool hoofddocent duurzame marketing- Sjoukje Goldman is als hoofddocent duurzame marketing verbonden aan het cluster marketing. Ze doet onderzoek naar duurzaam consumenten gedrag, duurzame businessmodellen en de transformatie van het marketingvak en de duurzaamheidstransformatie van e-commerce.  
- Iris Hagemans- Onderzoeker- Iris Hagemans werkt sinds maart 2018 als onderzoeker bij het lectoraat Online Ondernemen aan de Hogeschool van Amsterdam. Ze promoveert op het onderzoeksproject “Toekomstbestendig evenwicht - Balanceren tussen divergerende belangen” over winkelgebieden in Amsterdam.  
- Daphne Hagen- Docent-onderzoeker- Daphne Hagen werkt sinds februari 2014 als docent onderzoeker bij het lectoraat Online Ondernemen aan de Hogeschool van Amsterdam. Ze is sinds 2011 werkzaam als docent marketing, marktonderzoek en communicatie bij de opleiding Commerciële Economie.  
- Rob Loke- Assistant Professor Data Science- Rob Loke is Assistant Professor Data Science bij het Centre for Market Insights van de HvA. Hij heeft een MSc-graad in computerwetenschappen en een PhD-graad, beide behaald aan de Technische Universiteit Delft. Daarnaast heeft hij een MA-graad in psychologie van de Universiteit Leiden.  
- Selmar Meents- Docent-onderzoeker- Dr. Meents geeft sinds 2012 cursussen en begeleidt stages en scripties binnen AMSIB. Zijn huidige onderwijsactiviteiten richten zich op onderwerpen zoals het managen van koper-leverancierrelaties en supply chains, en het ontwerpen en uitvoeren van toegepast bedrijfsonderzoek.  
- Frederik Situmeang- Associate Professor in AI and Data Driven Business- Frederik Situmeang is Associate Professor gespecialiseerd in AI en Data-Driven Business aan de Faculteit Business en Economie van de Hogeschool van Amsterdam. Met een interdisciplinair perspectief verkent Frederik het dynamische snijvlak tussen informatica en managementwetenschappen, waarbij hij zich richt op hoe opkomende technologieën bedrijfspraktijken en besluitvorming transformeren.  
- Mayke Steeman- Project Manager- Mayke Steeman is sinds juni 2017 werkzaam als Project Manager bij het lectoraat Digital Commerce. In deze functie is zij verantwoordelijk voor het managen van diverse onderzoeksprojecten, denk aan de communicatie, urenregistratie, planning, redactiewerk en organisatie van events.  
- Wilco Verdoold- Docent / onderzoeker Marketing & AI- Sinds 2020 doceert Wilco bij de opleiding Commerciële Economie vakken zoals global marketing, marktonderzoek, branding en neuromarketing. Daarnaast is hij sinds 2023 verbonden aan het Centre for Market Insights (CMI), waar hij onder andere onderzoek doet naar de impact van generatieve AI in marketing en organisaties.  
- Tibert Verhagen- Lector Emerging Technology for Business- Dr. Tibert Verhagen is sinds november 2020 werkzaam als lector Emerging Technology for Business aan de Hogeschool van Amsterdam. Vanuit zijn functie initieert en leidt hij diverse onderzoeksprojecten over de invloed van opkomende digitale technologie op het bedrijfsleven.  
- Tessa Welmers- Docent- Tessa Welmers is sinds maart 2017 verbonden als onderzoeker aan het Centre for Market Insights (CMI). Dit is het innovatieve onderzoekscentrum van de opleiding Commerciële Economie aan de Hogeschool van Amsterdam. Het CMI doet onderzoekprojecten voor bedrijven op het gebied van digital commerce en marketing analytics, zoals klantonderzoek, big data analyse en social media scans. 