Hogeschool van Amsterdam

Servicekaart

Als externe medewerker of leverancier kun je voor een kortere tijd een servicekaart krijgen. Je kunt er gratis koffie en thee mee halen, zonder dat je een HvA-inlogaccount nodig hebt. Je hebt de kaart ook nodig voor toegang.

Let op: medewerkers met een HvA-inlogaccount kunnen geen servicekaart aanvragen.

Aanvragen Servicekaart

Vraag de servicekaart aan bij een klantenservicebalie of servicepunt op je locatie. De kaart wordt daar geactiveerd bij uitgifte. Aan het eind van de dag lever je de kaart in en de volgende dag kun je weer een nieuwe kaart ophalen.

De Servicekaart gebruik je:

  • om toegang te krijgen tot ruimtes en fietsenstallingen binnen de HvA. Wanneer de kaart niet de gewenste toegang verleent, is deze niet juist geautoriseerd. Ga naar een klantenservicebalie/servicepunt om de servicekaart op de juiste manier te laten configureren.
  • om toegang te krijgen tot een HvA-parkeergarage/-terrein. Een servicekaart geeft niet automatisch toegang tot de parkeervoorzieningen van de HvA. Wanneer je voor parkeren geautoriseerd wil worden, kun je een parkeeraanvraag indienen bij je contactpersoon binnen de betreffende staf, dienst, of faculteit. 
  • voor gratis koffie en thee uit automaten. Het budget hiervoor wordt automatisch aangevuld op de servicekaart.
  • om de elektronische postvakken op de locaties Benno Premselahuis, Kohnstammhuis, Leeuwenburg en Wibauthuis te gebruiken.

 Wat moet ik doen bij verlies, diefstal of defect?

  • Vraag een vervangende servicekaart aan bij een klantenservicebalie of servicepunt op de locatie. De oude kaart wordt geblokkeerd en de vervangende servicekaart wordt direct meegegeven.
  • Teruggevonden kaarten laat je deblokkeren bij een klantenservicebalie of servicepunt op vertoon van een geldig legitimatiebewijs.
Gepubliceerd door  Facility Services 24 augustus 2018