Hogeschool van Amsterdam

Wachtwoord verlopen

Als je wachtwoord verlopen is, kun je een nieuw wachtwoord instellen.

Dat doe je in de accountbeheeromgeving MijnID. Selecteer de link ‘Wachtwoord wijzigen’ om een nieuw wachtwoord in te stellen. Zodra je daar een nieuw wachtwoord hebt ingesteld, kun je weer gebruik maken van je HvA-ID. Als het nieuwe wachtwoord na een half uur nog niet werkt, kun je contact opnemen met de Servicedesk ICT Services.

Om een nieuw wachtwoord in te stellen moet je weten wat je oude wachtwoord is. Als je dat niet meer weet, kun je op de inlogpagina van de accountbeheeromgeving MijnID id.medewerker.hva.nl via de link ‘Wachtwoord vergeten’ een nieuw wachtwoord instellen. Kijk voor meer informatie onder ‘Wachtwoord vergeten’.

LET OP: wijzig je wachtwoord op al je smartphones en tablets om te voorkomen dat je account geblokkeerd wordt.

Gepubliceerd door  ICT Services 20 augustus 2019