Kenniscentrum Onderwijs en Opvoeding
dhr. Dr. F. Hanna (Fadie)
Docent-onderzoeker, cluster Pabo-
Teacher identity and Professional Identity tensions among primary student teachers
Hanna, F. (2020). Teacher identity and Professional Identity tensions among primary student teachers: a focus on theory, measurement, and longitudinal associations. (1 ed.). https://books.ipskampprinting.nl/thesis/544226-Hanna/
-
The contribution of graduation research to school development
Snoek, M., Bekebrede, J., Hanna, F., Creton, T., & Edzes, H. (2017). The contribution of graduation research to school development: graduation research as a boundary practice. European journal of teacher education, 40(3), 361-378.
-
Het afstudeer onderzoek als boundary-object
Snoek, M., Bekebrede, J., Hanna, F., Creton, T., & Edzes, H. (2016). Het afstudeer onderzoek als boundary-object: hoe het afstudeeronderzoek van een academische pabo kan bijdragen aan schoolontwikkeling. Tijdschrift voor Lerarenopleiders, 37(2), 29-41.