Nieuw in september: Brede Economische Richting (BER)

12 apr 2023 09:46 | Studentenzaken

Bij de Brede Economische Richting (BER) doe je in de eerste twee jaar ervaring op met de verschillende opleidingen binnen de Faculteit Business en Economie. Pas daarna maak je een definitieve keuze maken voor de afstudeeropleiding die het best bij je past. De BER start in september 2023. Dan starten de eerste 50 studenten die zich hebben aangemeld. Dus wacht niet te lang met aanmelden!

In de Brede Economische Richting leer je om de economie een nieuwe richting te geven, gebaseerd op een eerlijke en inclusieve samenleving in plaats van alleen op groei en winst.

Na de twee jaar Brede Economische Richting ga je verder in jaar 3 van de opleiding van je keuze. Aan het einde van jaar 4 ontvang je van die opleiding het bachelor-diploma.