Steun en hulp na aardbeving in Marokko

Belangrijke contactinformatie voor studenten en medewerkers

9 sep 2023 15:00 | Afdeling Communicatie

Wij zijn diep geraakt door de gevolgen van de zware aardbeving in Marokko. Onze gedachten gaan uit naar de slachtoffers en naar onze studenten en medewerkers met familie en vrienden in het getroffen gebied. In deze moeilijke tijd willen we ondersteuning bieden aan degenen die het nodig hebben.

Wij zijn geraakt door de gevolgen van de zware aardbeving in Marokko. Wij leven mee met de slachtoffers, onze studenten en medewerkers met familie en vrienden in het getroffen gebied.

Voor een luisterend oor of hulp kunnen studenten contact opnemen met Student Info. Medewerkers kunnen contact opnemen met hun leidinggevende.

In geval van nood tijdens studie of stage in het buitenland 24/7 bereikbaar: ACE assistance: +31102893536 / Meldkamer HvA: +31205953333