Alumni

Proces accreditatie evenementen

Stap 1

De accreditatie commissie neemt ruim vier weken de tijd om te controleren of de HvA alle benodigde informatie heeft doorgegeven. Bij akkoord start de aanvraag na betaling vanuit de HvA.

Stap 2

De accreditatie commissie neemt vier weken te tijd om te besluiten of de accreditatie punten worden toegekend. De commissie bepaald tevens het aantal accreditatie punten.

Stap 3

De aanwezigheid van de deelnemers wordt bij aanvang van het evenement gecontroleerd en geregistreerd.

Stap 4

Binnen vier weken na het evenement wordt een toekenning of afwijzing van de accreditatiepunten gegeven:

  • Bij akkoord worden de namen van de aanwezige deelnemers digitaal doorgeven inclusief het KP nummer (Kwaliteitsregister nummer).
  • Bij afwijzing wordt dit op de alumni website vermeld.

De accreditatie punten zijn na een week zichtbaar voor de alumni/ deelnemers bij de betreffende accreditatie instelling.

Gepubliceerd door  Faculteit Gezondheid 3 december 2020