Kenniscentrum Maatschappij en Recht

reader

Verslag

Deze reader is bedoeld voor studenten pedagogiek, sociaal werk en sociaal beleid om kennis te maken met de samenwerking tussen jongerenwerk en onderwijs.

Het biedt kernliteratuur over de meerwaarde van de samenwerking jongerenwerk en onderwijs voor (kwetsbare) jongeren, scholen, jeugdprofessionals én de samenleving, de werking en de randvoorwaarden voor een goede samenwerking tussen jongerenwerk en school.

Referentie Sarti, A., Manders, W., & Metz, J. (2019). Jongerenwerk en voortgezet onderwijs: partners in het versterken van schoolcarrières van jongeren: reader. Hogeschool van Amsterdam, Lectoraat Youth Spot.
Gepubliceerd door  Kenniscentrum Maatschappij en Recht 1 januari 2019

Publicatiedatum