Kenniscentrum Techniek
dhr. J.N. van Aanholt (Jelle) MSc., MA.
Onderzoeker-
Enhancing Institutional Learning and Embracing Disruptive Interventions as a Bottom-Up Way to Innovate Planning Practice
Suurenbroek, F., Spanjar, G., Majoor, S., Van Aanholt, J., & De Nijs, K. (2019). Enhancing Institutional Learning and Embracing Disruptive Interventions as a Bottom-Up Way to Innovate Planning Practice. In Book of Abstracts of Aesop Annual Congress 2019 : Planning for transition (pp. 413)
-
Street-Level Democracy?
van Aanholt, J., Spanjar, G., de Nijs, K., Suurenbroek, F., & Majoor, S. (2019). Street-Level Democracy? urban professionals as participatory innovators in neighbourhood planning processes. In Planning for transition: book of papers (pp. 1497-1513). Università luav di Venezia.
-
Ontwikkelbuurten: Eerste Lessen en Aanbevelingen
van Aanholt, J., van den Hende, H., Majoor, S., Spanjar, G., & Suurenbroek, F. (2019). Ontwikkelbuurten: Eerste Lessen en Aanbevelingen. Hogeschool van Amsterdam, Urban Management. https://www.hva.nl/urban-management/gedeelde-content/nieuws/nieuwsberichten/2019/05/ontwikkelbuurten-de-eerste-lessen-en-aanbevelingen.html
-
De heilige graal van democratische buurtontwikkeling
Spanjar, G., van Aanholt, J., Suurenbroek, F., & Majoor, S. (2019). De heilige graal van democratische buurtontwikkeling. Rooilijn, 52(1), 8-17. http://www.rooilijn.nl/wp-content/uploads/2019/03/Achtergromd_spanjar_aanholt_suurenbroek_majoor.pdf
-
Evaluatie Participatie K-midden
van den Hende, H., van Aanholt, J., & Majoor, S. (2018). Evaluatie Participatie K-midden. Hogeschool van Amsterdam.