Heb jij al een gastles van Student in de Klas ingepland?

7 sep 2023 14:57 | Studentenzaken

Tijdens de gastlessen van Student in de Klas vertellen twee getrainde HvA-studenten hoe het is om te studeren aan het hbo en delen ze ervaringen uit hun eigen keuzeproces. De studenten beantwoorden vragen uit de klas en leggen uit hoe het eraan toegaat op een hogeschool. Hun eigen beleving staat daarbij altijd centraal. Wil jij Student in de Klas dit studiejaar ook op bezoek? Je kunt nu een gastles aanvragen!

De gastlessen van Student in de Klas worden aangeboden van oktober tot en met juni. De gastlessen worden alleen aangeboden in Noord-Holland en Flevoland, bij jou op de onderwijsinstelling. De schoolbezoeken zijn gratis.

Student in de Klas ook bij jou op bezoek?

We komen graag bij jullie langs! Kijk om jouw klas(sen) aan te melden en voor meer informatie op www.hva.nl/studentindeklas . Je kunt ook een telefonische afspraak maken om vrijblijvend de mogelijkheden te bespreken. Of mail je vraag naar studentindeklas@hva.nl .