Workshop Personal Branding

Upgrade je LinkedIn en bouw je eigen merk

Evenement

Tijdens de workshop Personal Branding laten we je zien hoe je je persoonlijke merk kunt opbouwen en jezelf kunt onderscheiden van de rest op LinkedIn. En Personal Branding begint natuurlijk met een eerste indruk. Dus voordat de workshop begint, kun je een professionele LinkedIn-foto laten maken. Trek je beste outfit aan en strike a pose🤳

🗓️ Maandag 22 april - 15.00 - 18.00 uur
15.00 - 16.00 foto's schieten voor LinkedIn (op inloop)
16.00 - 18.00 workshop (meld je hieronder aan)

📍 FLOOR - Wibautstraat 3b, Amsterdam

♿️ De eventruimte is rolstoeltoegankelijk

💰 Gratis toegang

Mensen op LinkedIn:

"Op driejarige leeftijd heb ik drie masters behaald en nu heb ik twintig succesvolle startups opgericht." 😴

Zie jij vaker dit soort berichten voorbijkomen en vergelijk je jezelf weleens met dit soort extreme berichten? Tijdens de workshop Personal Branding leer je hoe je op een unieke manier jezelf kunt profileren op LinkedIn. Vergroot de kans om uitgenodigd te worden voor je eerstvolgende sollicitatiegesprek voor je stage of baan. We gaan gelijk aan de slag dus neem een laptop mee. De workshop wordt gegeven door Germain Henriquez.

Over Germain

"Your brand is what people say about you when you’re not in the room" - Germain Henriquez .

Tijdens zijn tijd aan de Johan Cruyff University (JCU) ontdekte Germain de kracht van personal branding tijdens zijn studie Commerciële Sport en Economie, wat hem inspireerde om verder te studeren met een master in Sport Management en Coaching.

Bij ABN Amro, waar hij na zijn studie werkte, initieerde hij als regiomanager New Business een samenwerking met LinkedIn, waarbij hij de LinkedIn-salesstrategie (Social Selling) uitrolde, wat hem veel nieuwe kansen bood. Later richtte hij zijn eigen bedrijf op, Wemessage Academy, met als missie professionals en ondernemers te begeleiden in online profilering op LinkedIn. Hij heeft succesvolle persoonlijke merken opgebouwd en velen zijn nu LinkedIn Influencers of Top Voices. Germain gelooft sterk in de kracht van persoonlijke merken en zegt daarover: "Je persoonlijke merk kan zo groot worden als jij bent, denkt en doet. Ik hou van GROOT denken en ik geloof sterk in onze unieke persoonlijke merken."

Deze workshop wordt mogelijk gemaakt door HvA Side Hustle x Student Info. Zoek jij een bijbaan of stage? Vind hier alle studentenvacature s binnen de HvA. Vragen? Neem gerust contact op met Student Info via 020 - 595 14 05 of studentinfo@hva.nl .

Gepubliceerd door  FLOOR 25 maart 2024

Startdatum 22 apr