AI Pubquiz

DSI x Centre of Expertise Applied AI x Studentenraad AI4Students

Evenement

Heb jij je kennis over Artificial Intelligence paraat? Herken jij de originele films op de posters? En weet jij echt van kunstmatig te onderscheiden? Wie weet word jij dan gekroond tot winnaar van de enige echte AI pubquiz!

Voor dit laagdrempelige AI-event (Nederlands gesproken) met een hoog fun gehalte slaan de afdeling Digitale Strategie en Informatiebeleid (DSI), het Centre of Expertise Applied AI en de Studentenraad AI4Students - allemaal onderdeel van de Hogeschool van Amsterdam - de handen ineen. Verwacht een pubquiz zoals je 'm ook in de kroeg zou aantreffen, die dit keer volledig in het teken staat van Artificial Intelligence.

Denk aan rondes als:

• AI feiten & weetjes
  • Herken de deep fake van de echte persoon
  • AI-gegenereerde muziek: herken de originele artiest
  • AI-gegenereerde filmposters: herken de originele film
  • AI went viral: herken de trend

We toveren de Kohnstammzaal in het Kohnstammhuis om tot een gezellig 'café' waar elkaar ontmoeten centraal staat. Op basis van je aanmelding word je ingedeeld met anderen, zodat er gemixte groepjes ontstaan en je van elkaar kunt leren.

De drankjes staan koud en de snacks klaar. Waar wacht je nog op?

Gepubliceerd door  Applied Artificial Intelligence 23 januari 2024

Startdatum 01 feb