Hogeschool van Amsterdam

Kenniscentrum Onderwijs en Opvoeding

Turkse onrust raakt kernopdracht onderwijs

Web

Hoe gaan onderwijsinstellingen om met de onrust in Turkije die ook Nederland raakt? Voor de HvA-faculteit Onderwijs en Opvoeding is die vraag aanleiding de kernopdracht van het onderwijs kritisch te bezien. “Jongeren leren omgaan met controversiële onderwerpen is een maatschappelijke opdracht.”

Referentie Veldman, I. (Author), Oostdam, R. (Author), Wilschut, A. (Author), Snoek, M. (Author), Fukkink, R. (Author), Pijls, M. (Author), & Elffers, L. (Author). (2016). Turkse onrust raakt kernopdracht onderwijs. Web publication/site, Scienceguide. Retrieved from https://www.scienceguide.nl/2016/09/turkse-onrust-raakt-kernopdracht-onderwijs/
Gepubliceerd door  Kenniscentrum Onderwijs en Opvoeding 14 september 2016