Generatie jong en de kleding-business: een goede match

Evenement

Een ding is zeker: de arbeidsmarkt raakt steeds meer gespannen. Ook in de mode-industrie. Ontwikkelingen en trends die ons bezighouden, lijken steeds sneller te veranderen. Daarbij lijkt de kloof tussen generaties te groeien. Dat betekent onder andere dat het verschil tussen wat werkgevers verwachten en wat potentiële werknemers verlangen ook steeds groter lijkt. Maar is dat wel zo? Wat verwachten werkgevers eigenlijk? En komt dat wel overeen met wat jonge fashion professionals vragen?

In deze avond gaan wij daarover in gesprek met de directeurs van twee belangrijke modebedrijven: Denis Mok van M&S mode en Arno-Laurent Dieteren van de Erve Group. Ook sluiten een aantal jonge professionals, als vertegenwoordiger van de ‘generatie jong’, aan tijdens deze interessante gespreksavond.

Deze avond is de tweede editie van de nieuwe serie Avond aan de Amstel, georganiseerd door het Amsterdam Fashion Institute, MODINT, Joris Völker, Lucie Huiskens. De sessie wordt geleid door Joris Völker.

Je bent van harte welkom om deel te nemen en het gesprek voor te zetten tijdens de borrel na afloop.

Laat wel even weten of je erbij bent via avondaandeamstel-amfi@hva.nl

Amsterdam Fashion Institute, Mauritskade 11, Amsterdam.

Gepubliceerd door  Kenniscentrum FDMCI 21 maart 2024

Startdatum 04 apr