Proefpark Haarlem

Evenement

Kom lekker nazomeren met familie, vrienden, collega’s en buren in het mooiste park van Haarlem op 3 minuten lopen van het station. Ondertussen genieten op je eigen picknickkleed of op de blote voetjes in het gras een klein dansje (en sjansje) wagen op muziek van onze FooDieJays. Met een food line-up van 30 rijdende keukens op wielen die gezamenlijk het beste street-, soul- en comfortfood bereiden wat er op dit moment te krijgen is in NL. Van een Zwitserse raclette on a baguette naar een oer Hollandse bitterbal met oesterzwam en van een vegetarische Thaise oester naar een vegan Oosterse pulled jackfruit. Alle werelddelen zijn vertegenwoordigd: van Azië naar Afrika en van Europa naar Zuid Amerika. Gluten- en lactosevrij, veganistisch, kort geschroeid rood vlees, toetjes en voorafjes, sharing platters, koolhydraatarm, vleesvervangers, vis met keurmerk, lokaal geproduceerd en/of biologisch; you name it en het wordt aangeboden met meer dan 90 verschillende proeverijen.

Gepubliceerd door  Faculteit Bewegen, Sport en Voeding 9 april 2024

Startdatum 30 aug