Digital Creators

A tech expo by the HvA

Evenement

Bij HBO-ICT worden problemen uit het werkveld met veel creativiteit en kennis van de laatste ontwikkelingen en trends onder handen genomen. Studenten zijn aan de slag gegaan met projecten binnen thema's als Virtual Reality, Mobile Development, Applied Artificial Intelligence, Internet of Things en nog veel meer. Wat er allemaal wordt geproduceerd? Dat laten ze zien op donderdag 27 juni tijdens Digital Creators! Hét event van HBO-ICT waar je de laatste ICT-trends en ontwikkelingen op één grote markt kunt ontdekken.

Digital Creators

Wat er door de studenten bij HBO-ICT wordt gemaakt is niet altijd tastbaar, soms mysterieus, verschuilt zich online maar is altijd creatief. Deze interessante oplossingen verdienen een podium en dat is precies het doel van Digital Creators. De projecten van studenten een mooie plek geven zodat zij anderen kunnen inspireren. Tijdens dit event kun je je wanen in VR werelden, kan AI jouw leven makkelijker maken, ontdek je hoe jouw persoonlijke gegevens veilig bewaard worden en meer!

Kom langs!

Digital Creators vindt plaats op donderdag 27 juni. Jij bent welkom om het event te bezoeken tussen 14:00 tot 16:00 uur. Het event wordt gehost op de 5e en 6e verdieping van het Wibauthuis op Wibautstraat 2b Amsterdam. Zien we je dan?
Digital Creators is een gratis event waar geen aanmelding voor nodig is.

VR Digital Creators
Gepubliceerd door  Faculteit Digitale Media en Creatieve Industrie 7 mei 2024