Werkplekleren

Start oriëntatietraject Wereldburgers voor de Klas

27 jun 2023 14:27 | Faculteit Onderwijs en Opvoeding

Vanaf september 2023 starten wij het oriëntatietraject Wereldburgers voor de Klas.

Het doel van het oriëntatietraject is om de deelnemers met een bèta-achtergrond en affiniteiten met het onderwijs, voor te bereiden op een vervolgtraject in het onderwijs, zodat ze uiteindelijk terug kunnen keren in hun oude beroep. Bekijk de website Oriëntatietraject Wereldburgers voor de Klas voor meer informatie.

Op woensdag 12 juli wordt er een digitale informatiebijeenkomst georganiseerd van 14-15u. Check het programma en meld je aan via de link onderaan deze pagina.

Ben je als stageschool geïnteresseerd in het traject of heb je overige vragen? Neem contact op met Charissa Doelwijt c.d.doelwijt@hva.nl, projectleider/coördinator Wereldburgers voor de Klas.