Venture Centre

Simone Magilse

Community Manager

Voor het Venture Centre houd ik mij momenteel bezig met het ontwikkelen en bouwen aan een hechte student-ondernemerschapscommunity. Ik houd mij al jaren bezig met het creëren van waardevolle communities en netwerken rondom impactgedreven- en ondernemerschapsthema’s. Met mijn ervaring als projectleider bij Campus Amsterdam, en voorheen als Community Lead bij Young Impactmakers - Impact Hub, heb ik een groot netwerk opgebouwd van diverse impact ecosystemen in de stad.

Ik geloof in de kracht van verbinding en de juiste condities en programma’s creëren waar studenten kunnen leren, zichzelf uit kunnen dagen, kennis kunnen delen, hun netwerk kunnen uitbreiden en zich thuisvoelen om zichzelf op zowel professioneel als op persoonlijk vlak verder te ontwikkelen. De behoeften van studenten en ondernemers duidelijk in kaart brengen is hierin een eerste stap.

Enthousiast word ik van het ontwerpen van impact-programma’s, het leggen van sterke verbindingen in de breedste zin van het woord en het vinden van innovatieve manieren om dit te doen. Ook kan ik potentiële (jonge)ondernemers bij het Venture Centre begeleiden die een community willen ontwikkelen rondom hun product of dienst.

Gepubliceerd door  Ondernemerschap 19 maart 2024