Venture Centre

Daniela Redondo Vélez

Programma Manager

Maak kennis met Daniela Redondo Velez, een dynamische ondernemer en de Programma Manager bij het Venture Centre. Met haar diepe betrokkenheid bij startups heeft Daniela verschillende rollen vervuld, van het opzetten van haar eigen bedrijven tot het verkennen van B2B SaaS met een focus op AI.

Bij het Venture Centre leidt Daniela strategische planning, samenwerking en biedt ze de beste ondersteuning en programma's voor AUAS-studenten. Haar toewijding aan kwaliteit is ontstaan uit haar uitgebreide ervaring, waarbij ze niet alleen zelf bedrijven heeft gestart, maar ook ondernemend talen heeft ontdekt.

Daniela's kracht ligt in haar vermogen om de kwaliteit van onze programma's te verbeteren, nauw contact te onderhouden met studenten om hun ondernemersvaardigheden te ontwikkelen en onze netwerken te vergroten. Met haar passie voor ondernemerschapsonderwijs en vastberadenheid om tastbare impact te maken, is Daniela een onschatbare aanwinst voor het Venture Centre-team en zal ze ons naar nieuwe hoogten van innovatie en succes leiden.

Gepubliceerd door  Ondernemerschap 19 maart 2024