LO in Beweging

Webinar: Waar, wanneer en hoe, ASM is wat ik doe!

Leer wat je kan bereiken met ASM, wat de mogelijkheden zijn en op welke vlakken ASM toepasbaar is.

Ken je de traditionele manier van lesgeven? Iedereen doet het op zijn eigen manier en denkt dat dat het beste is. Feit blijft dat er niet een perfecte manier is om iemand iets aan te leren. Elk individu leert namelijk op zijn eigen manier. ASM is een methode om iemand iets aan te leren. Maar hoe ziet dit er nou uit? Waar kun je dit gebruiken? Hoe kun je dit toepassen op o.a. het bewegingsonderwijs? Allemaal vragen die zich afspelen rondom dit onderwerp. Maik, Thomas en Youp vertellen in dit webinar hoe zij invulling geven aan deze vraagstukken.

Klik op het vierkant met de pijl om het hele scherm uit te klappen.

Tijdens de ALO EXPO organiseren de 4e jaars studenten van de ALO verschillende relevante workshops. Zij hebben hier gedegen onderzoek naar gedaan en presenteren graag hun bevindingen en de kern van hun workshops in een webinar. Klik op het vierkantje met de pijl om het scherm te vergroten en de presentatie te bekijken.

Heb je vragen of wil je meer weten? Neem contact op met lo-inbeweging@hva.nl.

Gepubliceerd door  LO in Beweging 21 februari 2022