Ingeschreven? Doe de Studiekeuzecheck en kom kennismaken

18 apr 2024 10:31 | Studentenzaken

Heb je je ingeschreven voor een opleiding van de HvA? Vergeet dan niet om mee te doen met de Studiekeuzecheck! Ben je al ingeschreven maar twijfel je nog over jouw studiekeuze? Of wil je toch nog even aftasten of deze studie echt wat voor je is? Bij sommige opleidingen kun je na de 1-mei deadline van inschrijving langskomen op locatie.

Rondleiding op locatie

Bij Creative Business en Communicatie kun je na de 1 mei-deadline van inschrijving op 6 juni en 2 juli nog langskomen voor een bezoek. Je krijgt een rondleiding door het gebouw en maakt samen met andere aankomende eerstejaarsstudenten een opdracht. Ook kun je al je (laatste) vragen aan docenten en studenten stellen en praten over eventuele twijfels.

Gloednieuw Beeldlab

Onderdeel van de rondleiding is ook een bezoek aan ons gloednieuwe Beeldlab. Dat bestaat uit professionele studio’s waar studenten kunnen oefenen in het maken van diverse media-, video-, en televisieformats. Zo is het Beeldlab integraal onderdeel van de opleidingen Communicatie, Creative Business en de Ad Smart Media Production waar studenten unieke praktijkervaring kunnen opdoen. Maar ook andere studenten (en medewerkers) van de HvA kunnen gebruikmaken van het Beeldlab. Er zijn al verschillende toffe producties, events, eindopdrachten en presentaties gemaakt.