Werkplekleren

Stagemarkt april 2024

22 mrt 2023 10:18 | Faculteit Onderwijs en Opvoeding

Op woensdagmiddag 17 april a.s. wordt tussen 13.300 - 15.00 uur onze jaarlijkse stagemarkt voor alle studenten van de tweedegraads lerarenopleidingen georganiseerd in het restaurant op de begane grond van het Wibauthuis.

Op deze markt presenteren veel van onze opleidingsscholen zich. De opleidingsscholen worden vertegenwoordigd door schoolopleiders die informatie over alle bijbehorende scholen kunnen geven. De stagemarkt is dus dé plaats om kennis en eventueel contact te maken om tijdig een stageplaats te vinden voor het komende studiejaar.

Studenten die op de stagemarkt komen zijn geïnteresseerd welke partnerscholen er binnen jouw opleidingsschool vallen en wat kenmerkend is voor deze scholen.

Het is handig als studenten van tevoren weten of er stageplaatsen beschikbaar komen voor hun schoolvak, zodat ze gerichte keuzes kunnen maken. Deze informatie kan bij de stagemarkt zichtbaar zijn, daarnaast kunnen vacatures ook al in OnStage worden geplaatst.

Mocht je nog vragen hebben over de stagemarkt, stel ze gerust!

Mede namens de coördinatoren werkplekleren,

Hartelijke groet,

Conny Slagboom, Jennifer Rojas Rojas en NIenke van der Meulen