Venture Centre

DE INSCHRIJVINGEN VOOR 10K NAJAAR 2022 GEOPEND!

Deadline 5 september ‘22

13 jul 2022 10:10 | Ondernemerschap

Ben jij een student met een innovatief of duurzaam idee en wil je dit uitwerken tot een startup? Schrijf je dan nu in voor de 10K Incubator van de Hogeschool van Amsterdam en ontvang 20 weken coaching en begeleiding. Deadline voor inschrijving maandag 5 september ‘22

Voor wie?

De 10K incubator is er voor alle studenten van de Hogeschool van Amsterdam, ongeacht de opleiding, van Verpleegkunde tot Sport Management en van Techniek tot Bedrijfskunde. Het programma is er voor elke student en tot twee jaar oude alumni, die een vernieuwend idee hebben en dit uit willen werken tot een startup. Ervaring binnen het ondernemerschap of niet, dat maakt niet uit bij ons ga je aan de slag met de ontwikkeling van je idee, maar met de ontwikkeling van jezelf als ondernemende professional. De kennis en vaardigheden die je opdoet bij 10K, zijn nu maar ook in de toekomst bruikbaar, wanneer je uiteindelijk geen ondernemer wordt maar binnen een organisatie gaat werken. Bovendien staat deelname aan 10K goed op je CV!

Wat ga je doen?

In 20 weken tijd ga je onderzoeken wat er voor nodig is om impact te maken met jouw vernieuwende idee. Dit hoef je niet alleen te doen! In deze 20 weken krijg je begeleiding aan de hand van de 24 Steps of Disciplined Entrepreneurship, van Bill Aulet en je krijgt een ervaren coach toegewezen. Het programma bestaat uit vijf verschillende onderdelen: een intensieve week, 10K woensdagen met masterclasses en trainingen, coaching, een feedback night en ter afsluiting een Dragons’ Den, waarin je jouw idee pitcht aan ervaren ondernemers en investeerders. Door deelname aan 10K word je onderdeel van een ondernemende community en het programma biedt uitzicht op investeringsmogelijkheid.

Er zijn geen kosten verbonden aan deelname: het 10K programma is een investering vanuit de Hogeschool van Amsterdam in haar studenten en we vragen geen aandeel in het bedrijf. Het 10K Incubator programma is zo ingericht dat het goed te volgen is naast een voltijd studie of stage.

Aanmelden of meer info?

Aanmelden kan via https://www.hva.nl/10k/aanmelden/aanmelden.html of wil je meer info, stuur dan snel een mailtje naar 10k@hva.nl