Venture Centre

CALL FOR IDEAS & POSTER COMPETITION

7 mrt 2022 15:48 | Ondernemerschap

Ben jij HvA student en heb jij een innovatief idee en/of duurzaam idee? Dan roepen wij jou op dit idee aan te melden voor onze Call for Ideas. Door jouw idee aan te melden maak je kans op nieuwe teamleden, een plek in de 10K Incubator en kan je 1000,- euro winnen!

Call for Ideas

Heb jij een creatieve oplossing of duurzame innovatie bedacht dat bijdraagt aan een duurzamere wereld of een proces verbeterd waar jij mee bekend bent? Zend dan dit idee in voor de Call for Ideas. Uit alle ingezonden ideeën selecteren wij de 20-30 meest belovende en voor hen doen wij een oproep onder HvA studenten, met de vraag wie jouw team wil komen versterken. Dit doen we om Interdisciplinaire teams te formeren, zodat jij daadwerkelijk jouw idee kan realiseren. Belangrijk, het idee blijft natuurlijk van jou!

Waarom meedoen?

Naast dat we jou aan teammembers koppelen, kom je in contact met wetenschappers en experts die mogelijk een bijdrage kunnen leveren aan de realisatie van jou idee. Je wordt uitgenodigd voor de HvA Startup Day, waar je workshops en trainingen mag volgen en je maakt kan op een plek in de 10K incubator. Deze incubator bied jou een halfjaar coaching en begeleiding bij de ontwikkeling van jouw idee tot startup.

Verder krijg je waardevolle feedback op jouw idee en de kennis die je opdoet tijdens het starten van een onderneming staat goed op je CV. Je leert nieuwe mensen kennen met een andere achtergrond en krijgt de kans helemaal voor jouw idee te gaan en echt impact te maken! Wie weet maak jij van jouw idee wel een echte onderneming!

Poster Competition

Naast het aanmelden van jouw idee, kan je ook meedoen aan de Poster Competitie. Hierbij valt de een hoofdprijs van 1.000 euro te winnen. Of € 500 of € 250 euro als je tweede of derde wordt.

Maar het levert ook zichtbaarheid op voor jouw idee en jezelf! Bovendien kijkt een vakjury naar jouw idee en krijg je altijd feedback op jou idee en poster.

Aanmelden of meer info?

Aanmelden voor de Call for Ideas kan tot 1 april 2022, dan hoor je uiterlijk 11 april of jou idee tot de 20-30 veelbelovende ideeën zit.

Het inleveren van de Poster Competitie kan tot 29 april, maar alleen als je jouw idee ook bij de Call for Ideas hebt aangemeld.

Voor meer info en de eisen: https://www.hva.nl/venture-centre/programmas/call-for-ideas/call-for-ideas-team-members.html